Питання, які найчастіше задають студенти під час роботи у Системі дистанційного навчання
- ЗАГАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
1.1. Що робити, коли втрачений ЛОГІН/ПАРОЛЬ для авторизації у системі?
Зверніться ОСОБИСТО у Центр дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності за адресом dist@pnu.edu.ua, вказавши наступну інформацію:
- Прізвище, ім’я та по батькові
- Структурний підрозділ, на якому Ви навчаєтеся.
- Форма навчання денна/заочна.
- Шифр групи та її порядковий номер.
1.2. Не можливо здійснити авторизацію у системі
1.2.1. за допомогою PC
Уважно і правильно набирайте усі символи (Логін/Пароль). Зверніть увагу, що наявна чутливість до реєстру великих і малих букв.
Перевірте режим клавіатури. Повинна бути англійська розкладка.
Перевірте, чи не включений режим зміни реєстру (CapsLock).
Якщо використовуєте копіювання даних при авторизації, копіюйте без пропусків (пробілів), які Система розуміє як окремі символи.
Якщо, все ж таки, не вдається здійснити авторизацію, то зверніться ОСОБИСТО у Центр дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності за адресом dist@pnu.edu.ua, вказавши наступну інформацію:
- Проблема, яка виникла.
- Ваш Логін/Пароль для перевірки авторизації та усунення проблеми.
1.2.2. за допомогою телефона
Оновіть системні програми. Вони мають перебувати в актуальному стані. Після чого вручну (не за допомогою автозаміни) наберіть Ваш Логін/Пароль для авторизації у Системі дистанційного навчання.
1.3. Відсутня навчальна дисципліна у переліку НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Зверніться до викладача-розробника навчальної дисципліни. Він повинен приєднати вашу групу до курсу.
1.4. Що робити при Зміні Форми Навчання/Переводі/Поновленні з однієї групи в іншу під час навчального року?
Зверніться ОСОБИСТО у Центр дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності за адресом dist@pnu.edu.ua, вказавши наступну інформацію:
- Прізвище, ім’я та по батькові
- Структурний підрозділ, де Ви Навчалися/Перевелися/Поновилися.
- Форма навчання денна/заочна.
- Шифр групи та її порядковий номер Попередня/Теперішня.
- Категорія «ТЕСТУВАННЯ»
2.1. Немає доступу до тестування
Зверніться до викладача-розробника навчальної дисципліни. Він повинен перевірити правильність налаштування схеми тестового контролю знань та встановити залежність Схема тестування/Група.
2.2. Не відображається результат тестування для усієї групи
Зверніться до викладача-розробника навчальної дисципліни. Він має налаштувати доступ до Результатів тестування та володіє доступом до їх перегляду.
2.3. Не відобразився результат тестування тільки мені
Якщо така ситуація відбулась у випадках, коли ви не завершили тестування у відведений час (не натиснули кнопку завершення тестування до кінця відведеного часу, відбувся обрив інтернет зв’язку під час тестування тощо), то ви зможете пройти тестування повторно за додатковими спробами (якщо такі передбачені викладачем). Якщо ж ви завершили тестування коректно, то зверніться до Центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності для встановлення результату.
2.4. Невдало використані дозволені спроби тестування
Зверніться до викладача-розробника навчальної дисципліни. За його зверненням до Центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності невдалі спроби тестування, які виникли через поганий Інтернет, перебій з електропостачанням та інші форс-мажорні обставини, будуть анульовані працівниками Центру дистанційного навчання та моніторингу освітньої діяльності.